12 kwietnia 2013

Lokalizator – wyśledzisz każdego?

Dostałem dziś kolejnego maila z cyklu szukamy łosi na płatne sms-y. Opisywałem kiedyś niezbyt uczciwe – delikatnie mówiąc – praktyki szpiega sms. Teraz czas na usługę dumnie zwaną Lokalizatorem. Cóż nam ów lokalizator oferuje?

Jeżeli dostałeś przypadkiem podobnego maila:

lokalizator

… to spokojnie, ochłoń, nie ma się czym podniecać ;). Po kliknięciu w obrazek w mailu, zostaniesz przekierowany na stronę http://lokalizator.freebiz.pl/ (a być może jakąś inną, usługa może występować pod różnymi domenami).

Tekst na tej stronie wprost sugeruje nam, że będziemy w stanie “wyśledzić każdego”. Mamy tu dokładnie ten sam schemat działania co w pseudousłudze szpiega sms – po podaniu dwóch numerów telefonu, mogłem dobrać się do regulaminu usługi.

Co w regulaminie?

Nic wielkiego – okazuje się, że nie ma mowy nawet o żadnej pseudolokalizacji. Jeżeli się zapiszesz, będziesz dostawać losowe, płatne SMSy, które zapewne do niczego ci się nie przydadzą. Przykład z regulaminu:
5. Wiadomości będą wysyłane co każdy wtorek o godzinie 10:00 oraz co każdy piątek o godzinie 10:00.
6. Wiadomości będą zawierały cytaty motywacyjne wykorzystywane w zaawansowanych technikach psychologii sukcesu, dzięki którym między innymi będzie mógł na nowo określić swoje cele życiowe, zwiększyć wydajność w pracy czy bardziej cieszyć się życiem.
7. Koszt jednej otrzymanej wiadomości to 4,92 zł z VAT.

Regulamin dostępny jest tutaj.

Usługa jest oferowana przez tę samą firmę, co szpieg sms:
Minicrisis LTD, Geneva Place, Waterfront Drive, PO Box 3469, Road Town, Tortola, British Virgin Islands

Zainteresowanym polecam zapoznać się z artykułem o szpiegu SMS. Walczmy z naciągaczami.

Aktualizacja 08.07.2013 - nowy lokalizator w domenie easysub.pl

Uwaga - pojawił się kolejny serwis tego typu - tym razem pod adresem http://lokalizator.easysub.pl/.

Widać naiwnych nie brakuje. Na stronie głównej zobaczysz mapkę, sugerującą możliwość "lokalizacji", ale wystarczy przewinąć stronę nieco w dół, aby dobrać się do regulaminu, a w nim takie smaczki:

"Subskrybenci serwisu w worek i Piątek o godz 10:00 otrzymują link do mp3 na telefon komórkowy"
"Użytkownik zapisując się w usłudze otrzymuje dodatkowo losową nazwę ulicy"
"Koszt tej usługi to 4,96 PLN/dzień z VAT. Koszt operatora WAP/GPRS nie jest wliczony w cenę"
Aktualizacja 15.04.2014 - http://made2yourself.com/PL/locator.aspx

Pod podanym wyżej adresem znajdziecie kolejną podejrzaną stronę. Tym razem za "jedną lokalizację" płacimy podobno 50 gr. Niestety nigdzie nie udało mi się znaleźć regulaminu tej usługi.

Aktualizacja 25.06.2014 - http://www.lokalizuj.guv.pl/


Kolejny syf tego typu. Ciekawe, że takie strony muszą cały czas być dochodowe, bo powstają jak grzyby po deszczu i są non-stop reklamowane w komentarzach na portalach internetowych.

Aktualizacja 03.07.2014 - http://www.darmowa-lokalizacja.pl


I kolejny - wyciąg z regulaminu: W przypadku sms cena aktywacji na 365 dni to koszt 30,75 zł - 1 sms. Po wysłaniu 2 smsów program aktywuje się dożywotnio.

A cóż oferuje nam ten super program?

Program ma charakter rozrywkowy - możesz "wkręcić" znajomych że własnie ich lokalizujesz. Program pokaże twoje przyłącze dzięki czemu wszystko będzie wyglądało wiarygodnie
No i do tego ten bezczelny adres "darmowa lokalizacja", ech...



Jak takie usługi wyłączamy? Zapraszam tutaj: http://panelsterowania.blogspot.com/2014/06/jak-wyaczyc-patne-smsy-usugi.html 

Artykuły z tej serii:
Szpieg SMS >>
Skarbnica Narodowa >>

72 komentarze:

  1. Sama dostałam dzisiaj podobnego maila i
    zastanawiałam się czy to możliwe, że taka
    usługa rzeczywiście istnieje, działa i jest
    legalna. Poszperałam, trafiłam na ten wpis,
    i śmieć zwany /lokalizatorem/ ląduje do
    SPAMU razem z resztą moich wygranych BMW i
    Mercedesów :-)
    Serdecznie Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. HAHAHAAHA LUDZIE W TO WIERZA CO ZA DEBILE JEBANE NIE KLIKAJCIE I BEDZIECIE MIEC 25ZL W KIESZENI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam jesteś debil nie obrażaj ludzi, nie każdy musi być takim cwaniakiem jak TY

      Usuń
    2. Dlaczego cwaniakiem. Ktoś prawdę napisał. Wystarczy mieć trochę oleju w głowie. Ja nie uważam się za cwaniaka i nie klikam w takie bzdety. Ty pewnie też nie klikasz, więc??

      Usuń
    3. Za to ten "jebany debil" musiał kliknąć, skoro wie, ile ta przyjemność kosztuje.
      Ja wczoraj dostałam własnie takiego maila i przed chwilą sprawdziłam ten niby lokalizator. Wpisałam dwa ciągi sześciu cyfr, wybranych losowo. Gdy kazali wpisać PIN, który komuś wysłali na komorkę, to wszystko stało się jasne. To zwykłe oszustwo i nie wiem dlaczego nie ściga się takich z urzędu. Przecież nas wszystkich dziś inwigulują za pomocą różnych instrumentów i z łatwością da się takich wyłapać.

      Usuń
    4. A kiedy przestana te sms-y przychodzic i zabierac pieniadze?

      Usuń
    5. Pewnie jeszcze przychodzą :D

      Usuń
  3. Czy podanie numeru telefonu i naciśnięcie "rozpocznij szukanie" jest jest jednoznaczne z zaakceptowaniem regulaminu. Oczywiście nie wpisując w tym ... całym formularzu kodu PIN który przychodzi smsem do osoby której numer został podany jako własny, ponieważ takiego smsa otrzymałem? I jeszcze jedno pytanie ... Czy sposób podany w regulaminie (zamieszczonym powyżej) chodzi mi o rezygnacje z usługi jest pewnym sposobem pozbycia się tego płatnego oszustwa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że subskrypcji na płatny serwis SMS dokonujesz, wysyłając SMS-a (tak zinterpretowałem regulamin) - samo podanie numeru w formularzu może jednak spowodować, że będziesz dostawał darmowy spam na telefon.
      Co do rezygnacji - wydaje mi się, że mimo wszystko regulamin jest po to, żeby wszystko bylo zgodnie z prawem (chociaz naciągane) także wypisanie się opisane w regulaminach powinno działać:
      http://lokalizator.freebiz.pl/_tmp/template/site/unlogged/other/regulamin_mt.pdf
      http://lokalizator.freebiz.pl/_tmp/template/site/unlogged/other/regulamin.pdf

      Usuń
    2. Według regulaminu:


      9. W celu zakończenia działania usługi „Free” należy wysłać sms o treści STOP Free numer
      60474. Koszt wiadomości jest zgodny z cennikiem operatora.

      Usuń
    3. Najlepiej zadzwonić do biura obsługi i włączyć usługę blokady na tego typu płatne wiadomości ;)

      Usuń
  4. Szkoda, że ludzie zamiast czytać regulaminy bezmyślnie ufają takim serwisom. Brawo za podjęcie tematu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też przpadkowo się nacięłam na to, wpisałam 2 numery, tylko po to żeby zobaczyć czy to faktycznie działa, bo bylo napisane że za darmo.Przyszedł mi sms z inf że rozpoczęłam" prenumeratę" oraz kod. Nie wpisalam go ,wysłałam smsa STOP i wyszlo ze nie mam żadnych prenumerat, wiec teortycznie nic nie zaplacilam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeglądając Facebooka zauważyłem udostępnione zdjecie zespołu Myslovitz właśnie z tym lokalizatorem. Więc nie był to typowy spam na pocztę. Chciałem sprawdzić, wpisałem dwa numery telefonu, podałem hasło i chwilę później dostałem kolejnego smsa..
      Od razu wysłałem smsa STOP FREE, ucieszyłem się, że już po wszystkim. Chwilę później przyszedł płatny sms. Mam nadzieję, że nic więcej nie dostanę. Z resztą na koncie mam 2złote.

      Usuń
    2. Faktycznie słyszałem coś o jakimś włamaniu na profil Myslovitz i 'poleceniu' tego szitu. Podobno konto jest już z powrotem w odpowiednich rękach. Jak widać panowie z freebiz nie próżnują

      Usuń
  6. Słuchajcie. POMÓŻCIE. Ja również nabrałam się na tę głupotę, nie czytając regulaminu. i to było tak wpisałam dwa numery oba moje, też żeby zobaczyć czy to działa. Jako mój numer podałam ten na którym miałam tylko ok 3 zł na koncie. Przyszedł mi sms o treści:"PIN dla serwisu FREE BIZ to: ...... Wpisz PIN na stronie WWW aby aktywować usługe Przychodzący SMS/MMS Specjalny. Koszt za odebrany SMS/MMS: 4.92 PLN." To było jakiś tydzień temu. Nie wpisywałam już tego PINu na tej stronie tylko wszystko zamknęłam, bo się przystraszyłam. Powiedźcie mi czy to będzie jakoś pobierało pieniądze jak doładuje konto czy co? jak to wyłączyć? dostałam tylko tego jednego smsa nic więcej. Jejuuu jaka byłam głupia. Co mam zrobić? POMOCY!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dalej ja Anonimowy.... teraz jeszcze wysłałam sms-a dezaktywującego i przyszła mi wiadomość: ''Nie można dezaktywować usługi FREE BIZ gdyż usługa nie jest aktywna na Twoim koncie'' wysłałam na jakiś tam numer 6 cos tam coś tam. a odpowiedź przyszła mi z Orange. o co chodzi?

      Usuń
    2. Usługa nie jest aktywna, więc chyba nie masz się czym przejmować.. Nie wprowadziłaś kodu więc najwyraźniej nic się nie aktywowało ;)

      Usuń
    3. kamień z serca!!! dziękuję :)

      Usuń
    4. a jeszcze cchciałam zapytać. nigdy mi tak sms od Orange nie przychodził. Treść: ''Na Twoim koncie jest zablokowane 2 zł 63 gr. Doładuj się do końca dnia, a środki powrócą na twoje konto. w przeciwnym razie ich odzyskanie będzie niemożliwe.''. Jak myślcie po prostu wysłali czy to może mieć jakieś związek z tym czymś...? Przyszedł komuś kiedyś taki? I jesszcze chciałam zapytać czy w mojej sytuacji możliwe jest, że zacznie mi np naliczać na abonament koszta na ten telefon ''poszukiwany''. Wiem, że może panikuje za bardzo, ale boję się! ;)

      Usuń
    5. Jak masz telefon na kartę i sobie doładujesz np kartę za 10 zł to chyba masz czas 5 dni na wykorzystanie, inaczej ci zablokują tą kasę i przy następnym doładowaniu ona ci powróci. Ale to też trzeba wziąć pod uwagę, że trzeba się spieszyć, aby nie przepadło.

      Usuń
  7. Sama się wystraszyłam, bo byłam ciekawa tego. No i to coś oczywiście kłamie, bo z koleżanką siedziałam na innej ulicy a oni inną wpisali, więc.. ;d Straciłam trochę kasy przez to, ale się cieszę, że znalazłam tu pomoc.. Więc dla tych, którzy chcą wyłączyć tę usługę, wpiszcie "STOP FREE" i wyślijcie. Potem już wam nie będzie zabierało kasy za te ich sms'y.

    OdpowiedzUsuń
  8. doszlam do kroku gdzie sa operatorzy ale nie kliknelam zatwierdz. Nic sie nie stalo prawda? Wiem, ze prawdopodobnie nic ale chce miec pewnosc, bo wpisalam numery

    OdpowiedzUsuń
  9. a powiedzcie mi, czy wiecie na jakich stronach oprócz facebooka stosowany jest ten durny lokalizator? Proszę o link.

    OdpowiedzUsuń
  10. https://www.facebook.com/Szkola.to.zlo?ref=stream&hc_location=stream na tym profilu facebookowym ta strona zwana "lokalizatorem" jest opublikowywana. niestety takich typu stronek nie da się zamknąć gdyż działają zgodnie z prawem a pisane zapewene jest, że należy zapoznać się z regulaminem który wiadomo co mówi. A taki przeciętny człowiek i tak może tego nie zrozumieć..

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam przepraszam że zaczynam nowy wątek ale też dałem sie na to nabrać wpisałem te dwa numery i za chwile dostałem SPAM wiadomościami z tymi kodami oczywiscie nie wipsałem ich ta tamtej stronie! Wsyłałem sms'a STOP FREE i w opowiedzi dostalem ze Usługa była juz wczesniej anulowana co to znaczy? czy juz nie bede otrzymywał tych sms'ow? Bardzo prosze o odpowiedz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim wypadku nie powinieneś dostawać więcej takich sms-ów :P

      Usuń
  12. miałam podobną sytuacje mam tel na abonament z orange i byłam głupia i naiwna że chciałąm sprawdzić jak to działa. I mam co do tego pytanie jeśli dostałam sms-a z modem czy on jest płatny czy dopiero płaci się za sms-a który podaje ,,lokalizację''. Tak jak powyżej pisało chciałam to dezaktywować to przyszło mi ze to ,,Nie można dezaktywować usługi FREE BIZ gdyż usługa nie jest aktywna na Twoim koncie'' Bardzo się boję bo telefon opłacają mi rodzice i boję się ich reakcji jeśli będzie za dużo do zapłaty. Jeszcze na dodatek dostałam dwa takie bo zaciął mi się komputer. pomocy !!

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam strona z lokalizacją dziwnie wygląda, ale też moja ciekawość sprawiła, że wpisałem dwa numery, kliknąłem i podało mi że numer który szukam był na jakieś ul. Polnej co ewidentnie jest bzdurą...:/ Ale dostałem jednego sms z pinem do serwisu Free Biz, z informacją, że koszt 4,92 następnie dostałem sms o aktywowaniu usługi i kolejną informację o koszcie 4,92, oraz kolejnego o tym, że mogę wyłączyć usługę wysyłając sms na 60474 o treści Stop Free, wysłałem - kolejny sms - usługa Free Biz została usunięta. Mam nadzieję, że faktycznie została usunięta, bo w przeciwnym wypadku jak można ją zablokować...??

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tez dokonalem tego procederu nie majac nic na koncie. Przyszedl sms jak u Was. Ciekawe, ze wyslalem sms'a ze swojego telefonu STOP FREE nie majac nic na koncie. Otrzymalem odpowiedz, ze usluga zostala dezaktywowana. WTF ?

    OdpowiedzUsuń
  15. mi takie coś wyskakuje w operze, ba nawet opera sama sie włącza żeby tą strone mi pokazać, jest na to jakiś sposób? Adblock nie pomogł

    OdpowiedzUsuń
  16. cholera ja podałem nr,ale nie podałem sieci do której należę,czy to oznacza,że będą przychodzić te sms-y?

    OdpowiedzUsuń
  17. CHCESZ ZREZYGNOWAĆ Z ABONAMENTU? Lokalizator i inne takie, to bardzo pożyteczna usługa. Mianowicie po otrzymaniu kilku płatnych (przy odbiorze) sms-ów pozwala na zrezygnowanie z niechcianego abonamentu: najpierw piszemy reklamację do swojej sieci, następnie nie płacimy za niechciane sms-y, po kilku groźbach sieć wyłącza rozmowy przychodzące, a wtedy najspokojniej w świecie wypowiadamy umowę. Po kilku miesiącach dostajemy nakaz zapłaty kary umownej z sądu w Legionowie (w przypadku ERY), wtedy piszemy o przeniesienie rozprawy do właściwego miejscowo sądu (czyli do swojego sądu rejonoweg) i na tym sprawa się kończy. Sprawdziłem na dwóch numerach w Erze i polecam

    OdpowiedzUsuń
  18. Rejestrując się w serwisie ściągania plików podałem swój numer tel (T-mobile) na który następnie otrzymałem kod niezbędny do kontynuacji rejestracji.
    Po wprowadzeniu tego kodu - przyszedł mi sms z numeru 60747 informujący, ze będą mi przesyłać płatne sms-y co 4 dni (koszt 4,92zł za każdy sms).
    W tym samym sms-ie poinformowano mnie, że na ten sam numer mogę wysłać sms-a z textem "stop free",
    w "koszcie zwykłego sms-a" - zeby wyłaczyć usługę.
    JEST TO OSZUSTWO ponieważ taki sms też kosztuje - "NORMALNIE" 4,92 zł - czyli nie jest to koszt zwykłego sms-a.
    NIE WYSŁAŁEM więc tego sms-a, zamiast tego zatelefonowałem do biura obsługi abonenta dla T-mobile (infolinia).
    Po 3 minutach rozmowy z konsultantką poprosiłem o wyłączenie tej usługi - usługa została wyłączona.
    Dowiedziałem się też że jest możliwe zablokowanie wszelkich tego typu usług - wystarczy zgłosić to telefonicznie do biura obsługi abonenta (stosowna infolinia - dla mnie w T-mobile) i zostaje aktywowana nieodpłatnie taka usługa blokady (ciekawostka - nie można tego samodzielnie zrobić w i-boa.t-mobile.pl).

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie martwcie się.Jeśli jesteście w plusie i macie telefon na abonament wystarczy zadzwonić na infolinię plusa i poprosić o wyłączenie subskrypcji. Jednak wystarczy jak wpiszecie stop free na 60474. Mi zadziałało bo po wpisaniu tego kodu zadzwoniłam pod infolinie i konsultant powiedział że nie mam nic aktywowane. Blokada jakiejkolwiek subskrypcji sms o treści: start blokada pod nr 8888. Aby sprawdzić czy macie coś aktualizowane na swoich kontach to wysłać sms o treści: lista na nr tel. 8888. Nie wiem tylko jaki jest koszt tych smsów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam, mam pytanie czy z konta zostaną pobrane pieniądze już w momencie odebrania smsa, czy dopiero jak sie zalogujemy tym kodem na stronce? Bo treść smsa brzmi: "PIN do serwisu FREE to: 23456. Wpisz PIN na stronie www aby aktywować usługe."

    OdpowiedzUsuń
  21. a co z numerem "poszukiwanym"? czy na niego też mogą być wysyłane jakieś z góry płatne smsy?

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja wpisałam nr koleżanki, który od paru dni jest wyłączony. Oczywiście lokalizator podał mi ul. Ogrodową, co jest niemożliwe :D Sprawdziłam i po wysłaniu sms "stop free" naliczono mi tyle ile rzeczywiście kosztuje sms w mojej sieci.

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej, ja oczywiscie tez naiwna nabrałam sie na to wpisalam numery i potem kod, po chwili jednak przyszło mi chyba z 6 kolejnych sms z kodami i wiadomościami, iż mam opłata za sms 4,92. Szybko więc wysłałam sms Stop, od operatora otrzymując odp,że usługa nie jest aktywna. Sprawdziłam stan konta i nie pobrało mi pieniędzy wcale. Po chwii jednak dostałam znów jakiegoś esa promującego ich, i dopiero po tym esie znikło mi 5zł z konta. Myślicie że jeszcze będę dostawać te esy?

    OdpowiedzUsuń
  24. a co zrobic jeżeli równiez dałam się naciągnąć i wpisałam ten kod na tej stronie i od tego czasu codziennie przychodzi mi sms za który płacę prawie 5zł i wysyłam stop free, dostaje sms zwrotnego że nie moge dezaktywowac konta bo go nie posiadam, a na nastepny dzień i tak dostaję sms za którego pobiera mi z konta kase.. jak to zatrzymać??

    OdpowiedzUsuń
  25. mam tez taki problem wpisalam 2 nr tel i wcisnelam ok poczym otrzymalam smsa z pinem ale ze sobaczylam na tej stronie ile to kosztuje szybko wyłaczyłam nie wpisujac tego pinu. moje pytanie jest takie czy to automatycznie nie aktywowało mi usługi pliz pomorzecie

    OdpowiedzUsuń
  26. Dałam się nieopatrznie nabrać ,ponieważ nie przeczytałam regulaminu,ale to i tak nieistotne,bowiem operator Orange odrzuca dezaktywującego usługę smsa i płatne smsy nadal przychodzą,więc nie jest to tak do końca leglna usługa! Nie można tak po prostu zrezygnować z "usługi",także n ie wiem co robić

    OdpowiedzUsuń
  27. no właśnie, ja również otrzymuje od Orange,że nie można dezaktywować gdyś usługa nie jest aktywna a sms nadal przychodzą. co robic?

    OdpowiedzUsuń
  28. no nieźle całe przedpołudnie przez nich straciłem, ale w końcu zablokowałem (mam nadzieję) Zadzwoniłem do Orange i włączyli mi blokadę na wszystkie tego typu usługi bo tej jednej NIE DA się wyłączyć! Przy okazji tego wszystkiego znalazłem adres i telefon firmy która to wysyła! podaję więc jakby ktoś chciał ich odwiedzić:
    Teleaudio Dwa
    al.Jerozolimskie 81
    Warszawa
    tel (22) 244 40 22
    Oczywiście zadzwoniłem i powiedzieli mi że niestety jest jakiś błąd w systemie Orange i oni mi tego nie mogą sami wyłączyć i będą dalej wysyłać esemesy aż Orange naprawi awarię. Po tym tel zadzwoniłem do Orange i dowiedziałem się że nie ma żadnej awarii czyli to ściema....aż się nie chce wierzyć w taką bezczelność oszustów. Zastanawia mnie tylko dlaczego Orange współpracuje z tego typu oszustami?? oczywistym za to jest że z tych 5pln za każdego esemesa Orange ma pewnie z połowę, ciekawe tylko czy wiedzą że firma Teleaudio Dwa łamie prawo uniemożliwiając wyłączenie usługi i nie udostępniając regulaminu? Teraz już wiedzą bo wysłałem im również maila z opisem sytuacji, czekam na odpowiedź. No i słowa uznania dla autora tego bloga, świetny pomysł, pomogła mi ta strona bardzo. Tak trzymać!

    OdpowiedzUsuń
  29. A mówią ..naiwnych nie sieją,sami się rodzą,:).
    Też dałam się wrobić,namówiła mnie znajoma.
    Wysłałam SMS NA 60474 STOP FREE ,odpisali ...nieznana komenda,jak z tego się wyplątać,bo mnie zaraz trafi szlag-nie stać mnie na pierdoły sms-owe po 4.92 zł.
    Szlag mnie chyba trafi,zżarło ok.10 zł i przyszedł SMS
    ..Jeden mały krok robi wielką różnicę .Tylko go zrób."
    Pierdoły,gdzie zaskarżyć tych naciągaczy i oszustów!!!!!!!
    Przed chwilą po raz drugi wysłałam SMS NA 60474 STOP FREE,dostałam odp.info .."SUBSKRYBCJA SERWISU FREE ZOSTAŁA ZAKOŃCZONA",nie pobrało nic,zobaczymy co dalej,a jutro najwyżej idę do salonu PLUSA,zmieniam nr telefonu i komórkę.
    Fajnie,że jest ta strona,dzięki moderatorowi.
    Zaraz puszczę informację na NK i FEJSIE i e-mailem o oszustach,a niech ich...a kazdy sobie sam dopowie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. ja ma tel w play, niestety tez wysłałam tego smsa , co mogę teraz zrobić , da się odkręcić ?? Wysyłam od dwóch godzin sms z dezaktywacją ale nic z tego - nie można wysłać wiadomości..

    OdpowiedzUsuń
  31. deaktywacja usługi nie działa, bo otrzymujesz zwrotnego sms'a, że ta usługa nie jest aktywna dla twojego konta. To lepiej skontaktuj się ze swoim operatorem i po prostu zablokuj u operatora płatne przychodzące sms'y

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. STOP Free - dokładnie tak trzeba wpisać !!!

      Usuń
  32. Witam , miałem podobny problem. W niedzielę z ciekawości chciałem sprawdzić działanie lokalizatora i dałem się wpuścić w maliny. Mimo wysłania sms Stop Free dzisiaj dostałem kolejną badziewną wiadomość. Nie panikować!!! Mam numer w orange - wystarczy zadzwonić do konsultanta na nr *600 i poprosić o wyłącznie otrzymywania oraz wysyłania wiadomości premium. Od ręki usługa wchodzi w życie. I z głowy!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Trzeba dokładnie wpisać "STOP Free". Liczą się duże i małe litery. Dostałem po tym smsa z serwisu że usługa FRR BIZ została usunięta.
    Poza tym to że wysyłają smsa tylko w poniedziałek to pic na wodę. Co drugi dzień mi przysyłali!

    OdpowiedzUsuń
  34. Chciałem obejrzec film na YT:
    https://www.youtube.com/watch?v=Va1aFMEBjxU

    według opisu przeszedłem na:
    http://movie.freebiz.pl/player/%20Mama%20DVDRip%20PL

    ..rejestracja... i zaczeły się problemy..karte mialem nie doladowaną a mieszkam poza PL... wiec doładowanie przez internet i wysyłka sms o treści STOP FREE na 60474 .. i otrzymałem zwrotnego sms-a: Usługa Free Biz została usunięta.

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak to wyłączyć?!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też wpisałam 2 nr swoj i kolezanki po chwili dostalam smsa "Twój pin do aktywacji prenumeraty Free to ...., wpisz pin na stronie, koszt 4,92" czy w takiej sytuacji tez musze wysyłać tego smsa Stop free?

    OdpowiedzUsuń
  37. Kiedy trzeba wysłać tego smsa STOP free? Jak sie wpisze ten pin? Bo ja wpisałam 2 nr tel, dostałam takiego smsa do wpisania z pinem ale nic wiecej nie zrobiłam, nie wpisalam go na stronie, tylko wyłączyłam ją odrazu. To w takiej sytuacji tez bedą przychodzic mi te płatne smsy i musze wysylać tego smsa Stop free?

    OdpowiedzUsuń
  38. Dobrze Wam tak!!! Jeśli ktoś ma zasady moralne to nie myśli o śledzeniu innych. Wasza głupota i wścibstwo musiały kosztować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak ktoś szuka zgubiopnego telefonu ciołku...?

      Usuń
  39. jeśli macie nr w heyah to poprostu zalogujcie sie na konto na stronie. kilknijcie tam u góry na "moje konto" - i tam macie blokada sms premium(4 od dołu)(powinniscie mieć nieaktywna) dajcie poprostu zmień i poczekajcie az zmiana nastąpi.

    PS w innych sieciach tez tak moze jest

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja też niestety dałam się nabrać i wpisałam 2 numery w tym swój, dostałam PIN i też go wpisałam, potem na tel przyszła mi informacja witamy w usłudze FREE BIZ i tak dalej... no i zaczęłam szukać w google jak to wyłączyć trafiłam na tą stronę i w tym samym czasie dostałam kolejnego sms-a "Jesli chcesz wyłączyć usługę FREE BIZ wyślij sms o treści STOP FREE na numer 60474". Wysłałam i po chwili otrzymałam sms o treści "Usługa FREE BIZ została usunięta", więc odetchnęłam może Ci którzy przedtem mieli problem z wyłączeniem usługi teraz spróbują i pomoże.

    OdpowiedzUsuń
  41. http://dzieci.freebiz.pl/wynik/ tu też oszukują ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam
    To w koncu jak jest?
    Jak dostałem sms ale nic wiecej nie zrobiłem to jest nieaktywna i juz mam spokój?
    Bo jak wysyłam komende z odwolaniem to Orange pisze do mnie ze usluga niaktywna.
    Pomóżcie, co zrobić zeby sie tego pozbyc ???

    Plissss.....

    OdpowiedzUsuń
  43. ostatnio weszli na strone filmow dzieciecych i oferuja darmowe abonamenty filmowe.Blokowac u dostawcy uslug

    OdpowiedzUsuń
  44. w zwiazku z tym ze zostalem nakloniony do wpisania hasla przez oszustow pod pozorem oferowania filmow dla dzieci , mam pytanie czy komus udalo sie takie filmy obejrzec zeby sformuowac zarzuty dla firmy telemedia.

    OdpowiedzUsuń
  45. ej a wiecie może jak zrezygnować z tej subskrycji linków mp3 ?

    OdpowiedzUsuń
  46. witam ja tez wystraczylem tego . ale ja hasła niemam tel . niech który człowiek jest wystraczoy nie wie jak wylaczy lokalizator, niech ktury spróbowal promocje chociaz 2 razy . ale mamy prywatne telefonow nie powinno komu dawac smsa kod , i skad onii mają numer , a mnie krew zalewa tez dostalem lokalizator , a jestem na rencie jak robisz zeby wyłaczy tego, ale dalem pare razy stop free nr 60474 . nie ma komendy numerybardzo prosze pomóc mi , bo jestem sam , ja nie znam na tym jak zablokowac

    OdpowiedzUsuń
  47. W T-Mobile wystarczy wybrać nr serwisu *9602 i po wysłuchaniu komunikatu nacisnąć 2. Automatycznie zostanie to baździejstwo anulowane i otrzymamy potwierdzenie smsem.

    OdpowiedzUsuń
  48. dlaczego jestesmy tacy naiwni..?a zdrugiej strony co za swiat w ktorym nie mozna nikomu ufac..ja pierd...

    OdpowiedzUsuń
  49. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  50. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  51. Hej , miałam podobny problem . Wiem głupota nie boli , ale sporo kosztuje . Nie wiem co mnie opętało , ale sama weszłam w tą usługę .Po paru sekundach jeden sms , drugi sms i pieniążki z konta lecą . Co gorsza numer do rzekomej dezaktywacji okazał się jakimś zlepkiem przypadkowych liczb , ponieważ w ogóle nie mogłam dokonać wyłączenia tej usługi poprzez wysłanie sms . Ale na szczęście znalazł się ratunek . Przyznaję poddenerwowana swoją naiwnością postanowiłam skontaktować się z biurem obsługi klienta swojej sieci . PODZIAŁAŁO :) Usługę udało się wyłączyć . Piszę tego posta aby ostrzec wszystkich NIE DAJCIE SIĘ ZMANIPULOWAĆ !!! Bo w ten sposób stajecie się łatwym zarobkiem dla naciągaczy

    OdpowiedzUsuń
  52. Smsy ze wszytskich 4/5 - cio cyfrowych numerów są podejrzane.

    OdpowiedzUsuń
  53. Hej, jest jeszcze jeden http://www.phone-locator.pl/, tu cena jest na dzień dobry 31PLN. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń